24/01/2018

Training Customer Journey

De customer journey. Het is een begrip wat je de laatste jaren veel hoort. Maar wat is die journey nou? En hoe maak je die Bedrijven moet inspelen op wat de klant wil en wanneer. Maar hoe dan? Hoe zorg je ervoor dat een (potentiële) klant in elke fase van haar klantreis met jou in aanraking komt? En hoe voorkom je vervolgens dat een klant later alsnog afhaakt?

Wat leer je tijdens de training?

Tijdens de training Customer journey leer je in een halve dag een start te maken met je journey. Je leert de customer journey in kaart te brengen en te zien waar je in actie moet komen.

Onderwerpen die aan bod komen

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Het onderzoeken van de journey
  • Het in kaart brengen van de journey
  • Het begrijpen van de journey
  • Reageren op de journey

Na afloop van de training

  • Kan je zelf aan de slag met de journey
  • Heb je inzicht in de complete klantreis.
  • Kun je middels praktijkvoorbeelden je nieuw vergaarde kennis direct toepassen.

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor (online) marketeers, productmarketeers, klantsuccesmanagers en communicatieprofessionals die regelmatig klantcontact hebben.

Waar en wanneer?

De training vindt plaats op 16 Februari 2018 van 10.00 tot 13.30 in Leiden. 

Inschrijven

Via dit formulier schrijf je je in voor de Training Customer journey op 16 Februari 2018. De duur van de sessie is 3,5 uur. De kosten voor de training bedragen 299 euro.

Schrijf je nu in voor de training Customer Journey

Ik zou het fijn vinden als in de training aandacht wordt besteed aan: