24/01/2018

Training Onderzoeken van je Doelgroep

Hoe goed ken jij je doelgroep? Je denkt wellicht van wel, in de praktijk blijkt het vaak lastig te zijn. Maar wel te onderzoeken! Via online en offline tools kan je een goed beeld krijgen van de wensen, ideeen en kansen bij jouw doelgroep.

Wat leer je tijdens de training?

Tijdens de training Onderzoeken van je Doelgroep leer je in een halve dag hoe je een gedegen onderzoek doet naar de wensen en eisen van jouw doelgroep. Je leert tools gebruiken en je leert welke vragen te stellen.

Onderwerpen die aan bod komen

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Wat te onderzoeken
  • Waar te kijken
  • Tools die je helpen je doelgroep te bereiken
  • Het stellen van vragen
  • Online en offline research

Na afloop van de training

  • Kan je zelf aan de slag met je onderzoek
  • Heb je inzicht in de mogelijkheden van onderzoek
  • Heb je de tools om goed onderzoek te doen
  • Weet je waar je moet kijken en wat je moet vragen
  • Kun je middels praktijkvoorbeelden je nieuw vergaarde kennis direct toepassen.

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor (online) marketeers, productmarketeers, klantsuccesmanagers en communicatieprofessionals die regelmatig klantcontact hebben.

Waar en wanneer?

De training vindt plaats op 30 maart 2018 van 10.00 tot 13.30 in Leiden. 

Inschrijven

Via dit formulier schrijf je je in voor de Training Onderzoeken van je Doelgroep op 30 maart 2018. De duur van de sessie is 3,5 uur. De kosten voor de training bedragen 299 euro.

Schrijf je nu in voor de training Het onderzoeken van je doelgroep

Ik zou het fijn vinden als in de training aandacht wordt besteed aan: